Priprave in odhod v Avstralijo in Novo Zelandijo

by Katarina
Objavljeno: Posodobljeno:

Odhod v Avstralijo je bil precej hektičen. Ampak končno imava vse spakirano! Mačka Liza je v varstvu pri Katarininih starših, najine rože in zelišča pa pri Rokovih 🙂 In sedaj sva ready za nove dogodivščine na južni polobli. Plan je sledeč: v Melbourne najamemo avto in naredimo en velik (ampak za Avstralijo) majhen krog. Od Melbourne po Great Ocean Road in potem v Sydney ter povratek v Melbourne ob obali. Sledi let na Novo Zelandijo in raziskovanje severnega otoka te države. Midva se že ful veseliva! 🙂

Pakiranje

Tokrat bova prvič kampirala na potovanju. To pa je seveda s seboj prineslo ogromno neke dodatne opreme, ki jo je bilo treba spakirat. Katarini se ni dalo pakirat do zadnjega in je začela šele ob 10h zvečer zadnji dan. Rok pa je pakiral že cel teden. Pa vseeno je imel največ problemov: prevelika prtljaga, pretežek nahrbtnik … Ampak na koncu je šel 45 minut pred odhodom na letališče še v Kibubo kupit nov – manjši in lažji – šotor.

nahrbnitki na kavču pred zemljevidom sveta

Nahrbtniki so pripravljeni na novo avanturo

Družba

Na glavni avtobusni postaji sva se dobila še z najinima sopotnikoma, Jožetom in Alešem. Aleš je Rokov prijatelj še iz časov osnovne šole, Jože pa je Alešev prijatelj. To bo še zanimivo potovanje, to sva vedela že tekom planiranja in se je potrdilo še enkrat ob odhodu. Jože je namreč prišel z enim mini kovčkom za ročno prtljago in enim nahrbtnikom, ki je tudi v velikosti ročne prtljage 🙂 Ne vem, če je sledil, ko smo delali plane, ampak mi gremo kampirat! Na poti do Benetk je že naštel, česa vsega nima s seboj za taborjenje 🙂

Odhod v Avstralijo

V Avstralijo bomo leteli iz Benetk z letalsko družbo Qatar. Iz Ljubljane do Benetk smo šli z Gooptijem, potem pa smo imeli en “krajši” let Benetke – Doha, 2h prestopa in en maratonsko dolg let Doha – Melbourne.

Sončni zahod nekje nad Indijskim oceanom

Prihod v Avstralijo: po 19h nad oblaki

Po 6 + 13 ur letenja, spanja, filmskega maratona, pitja mangovega soka in sončnih vzhodov/zahodov, smo končno prispeli v Melbourne! Ugotovili smo, kaj je kdo pozabil doma in si nabrali nekaj “zalog” kuhinjskega pribora, dekic in vzglavnikov za naš camping/roadtrip.

Naslednja misija: prevzem avtomobila in vožnja po levi do naše današnje nastanitve.

Pa lahko noč.

potek leta Doha - Melbourne

Skoraj na cilju! Še 1500km pa bomo v Melbournu!

Komentiraj

Lahkih nog naokrog
error: Content is protected !!